Perhekahvila

Aloitimme perhekahvilatoiminnan Liikkalassa Liikkalan VPK-talolla perjantaina 2.9.2010.

Nykyään kokoonnumme Sippolan koulun viereisessä kerrostalossa, entisellä alakoululla. Perhekahvilan tilat sijaitsevat B rapussa (koulun puoleinen ovi) päiväkodin yläkerrassa.

Iltaperhekahvila kokoontuu toistaiseksi noin kerran kuukaudessa klo 16.30-18.30. Katso päivät vasemmalta sivupalkista. Iltakahvilassa on tarjolla pientä suolaista tai ruokaa, ruokailijoilta toivotaan etukäteisilmoittautumista pari päivää ennen. Seuraa nettisivujemme ja Facebookissa MLL:n Sippolan yhdistys ilmoittelua.

Jos haluat, voit ottaa mukaan myös omat eväät.

Kahvilassa voit jutella muiden vanhempien kanssa, ja lapsillekin löytyy leikkikavereita. Kahvilassa käyminen ei edellytä yhdistykseen kuulumista vaan kahvila on avoin kaikille!

Silloin tällöin kahvilassa voi olla jotain ohjelmaakin, esim. "luentoja" lapsiperheitä koskettavista aiheista tai vaikka lastenvaate- tms. kutsuja! Mikäli sinua kiinnostaa jokin tietynlainen ohjelma, voit ehdottaa sitä MLL Sippolan yhdistyksen hallituksen jäsenille!

HUOM! Kulku perhekahvilaan pihan puoleisesta ovesta. Kengät jätetään alas päiväkodin kenkätelineiden alle vasemmalle seinustalle!

Vuoden 2024 perhekahvilat:

Huom! Aamuperhekahvilat toistaiseksi tauolla!

Muutokset mahdollisia, seuraa ilmoittelua.