Muu toiminta

Tuttiritari -konsertista 21.3.2010
Tuttiritari Jukka Leisti

MLL Sippolan yhdistys järjestää perhekahvilan lisäksi erilaisia tapahtumia, kuten lasten konsertteja ja muita lapsiperheille tarkoitettuja tapahtumia.

Järjestämme yleensä muutaman bussiretken vuodessa, mm. Särkänniemeen, Linnanmäelle, Hoploppiin ym. Usein olemme myös toisten yhdistysten ja järjestöjen järjestämissä tapahtumissa esim. kahvion muodossa. Kesällä järjestämme Sippolan kylätorilla kahvituksen omalla vuorollamme.

Sippolan kylätorille kohosi kesällä 2016 uusi leikkiteline ja toivommekin, että tosialueesta voisi tulla Sippolan kylän kesäolohuone, jossa voisi viettää mukavaa kesäpäivää lapset ja aikuiset yhdessä. Pidetäänhän alue siistinä!

Kaikenlaisia tapahtumia tullaan järjestämään jatkossakin; toiveita ja ideoita otetaan vastaan!

Viereisestä kuvagalleria -linkistä pääset katselemaan lisää kuvia tapahtumista!

MLL SIPPOLAN YHDISTYKSEN SYYSRASTIT KOKO PERHEELLE HEVOSHAAN ARBORETUMISSA
(Silmuntie 140)
Kenellä on synttärit lokakuussa ja kuinka monta vuotta tulee täyteen?
Kerää kirjaimia ja numeroita (5x5 cm valkoisia lappuja) 12 kohteesta Arboretumin alueella ja
ratkaise arvoitus. Rastit sijaitsevat aina lähellä tietä tai polkua, paria metriä syvemmälle metsään ei
tarvitse poiketa. Aikaa kierrokseen menee noin 1-1,5h. Mukaan kannattaa ottaa myös eväät.
Aikaa arvoituksen ratkaisemiseen on syysloman loppuun, 25.10.2020. Lähetä ratkaisu osoitteeseen
mllsippola@gmail.com. Kaikkien osallistujien kesken arvomme palkinnon (15 euron herkkukori).
Voittajalle ilmoitamme henkilökohtaisesti.
Tarvitset mukaasi älypuhelimen sekä paperia ja kynän. Huomioithan, että koordinaatit ovat
suuntaa-antavia. Muistathan laittaa laput takaisin piiloon, samaan paikkaan mistä ne löysit.
Iloista ulkoilua koko perheen voimin! Koskethan lappuihin vain hanskat kädessä ja muistathan
viranomaisten suositukset turvaväleistä, mikäli rasteille sattuu samaan aikaan muita ulkoilijoita.
(Maanomistajalta on kysytty lupa rastireitin toteutukseen).

Vihjeet vasemmalla sivupalkissa ja alla (kuvineen), samoin kuin kartta kartta!